Kalite 50 - Kalite Yönetimi ve Problem Çözme Teknikleri

KALİTE 50 - PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ

 

Müşteri beklentilerine uygunluk olarak tanımlanabilen kalite günümüzde üzerinde tartışılan güncel konulardan biri haline gelmiştir. Bir çok kuruluş ulusal ve uluslararası kalite ödülü almak için yarışmakta, kalite bilincini hayata geçirmek için çaba sarf etmektedir.

Bu seminerde, günümüzde sıkça geçen kalite yönetimi, toplam kalite, tam zamanında, gibi kavramlara açıklık getirilmekte, kalite yönetimine bir bütün olarak bakılmaktadır. Seminerde 8 guru, 7 geleneksel araç, 6 yeni araç, 20 teknik ve 2 kalite sistemi olmak üzere 50 konuda herkesin anlayabileceği düzeyde bilgiler verilmektedir.

Kalite konusunda çalışan mühendis, işletmeci ve yöneticilerin  katılmasının yararlı olacağı seminer günümüzde kalite alanında kullanılan birçok terime de açıklık getirecektir. Eğitim programımız proje elemanları, diğer yönetici ve mühendisler için 3 gün olarak planlanmıştır. Kurumsal eğitim ücreti 8-12 kişilik gruplar için 4.750 USD + KDV. Kazanılacak PDU: 18.

 

SEMİNER KONULARI


1.      8 Guru

1.1.    Deming

1.2.    Juran

1.3.    Crosby

1.4.    Feigenbaum

1.5.    Ishikawa

1.6.    Garvin

1.7.    Shingo

1.8.    Taguchi

2.      7 Araç

2.1.    Süreç Çizelgeleri

2.2.    Pareto Çözümlemeleri

2.3.    İshikawa Çizelgeleri

2.4.    Histogram ve Kızamık Çizelgeleri

2.5.    Çalışma Çizelgeleri ve Korelasyon

2.6.    Süreç Kontrol Çizelgeleri

2.7.    Kontrol Çizelgeleri

3.      7 Atık

3.1.    Fazla Üretim

3.2.    Bekleme

3.3.    Ulaştırma (Sevkıyat)

3.4.    Uygunsuz Süreçler

3.5.    Gereksiz Envanter

3.6.    Gereksiz Hareket

3.7.    Hatalar

4.      6 Yeni Araç

4.1.    Eğilim Çizelgeleri

4.2.    Ağ Çizelgeleri

4.3.    Ağaç Çizelgeleri

4.4.    Matris Çözümleme

4.5.    Karar Ağaçları (İhtimal Çizelgeleri)

4.6.    Kritik Yol Çözümlemesi

 

5.      20 Teknik

5.1.    Kıyaslama (Benchmarking)

5.2.    Nominal Grup Teknikleri

5.3.    Zaman Çizelgeleme ve Çözümleme

5.4.    6. Sigma

5.5.    6 Sigma

5.6.    5 Niçin?

5.7.    Kalitenin Maliyeti

5.8.    Kalite İşlevi Yayma

5.9.    Hata Modu ve Etki Çözümlemeleri

5.10.                    Güç Alanı Çözümlemesi

5.11.                    Değer Mühendisliği ve Değer Yönetimi

5.12.                    Yumuşak Sistem Yönetimi

5.13.                    Gerçek Anı

5.14.                    Hizmet Boşlukları ve Servis Kalitesi

5.15.                    En iyi seçilen pratik

5.16.                    Maliyet Zaman Pratikleri

5.17.                    Kaizen

5.18.                    Ön Kontrol

5.19.                    Deneylerle Tasarım

5.20.                    İş süreçleri yapılandırma (reengineering)

6.      2 Sistem

6.1.    ISO 900 Serisi

6.2.    Baldrige ve EFQM Ödülleri


 
1515 kez okundu
DUYURULAR
PMP Snavna Hazrlk EYitimi
Yeni eYitim programlar iin 532 415 5328 nolu telefona veya mdengiz@andproje.com.tr adresine mesaj gnderebilirsiniz. ...
 
Anasayfa | Hakkımızda | Faaliyet Alanları | Hizmetlerimiz | Fotoğraf Galerisi | İletişim Copyrigth © 2010 AND PROJE
MGA Bilişim Hizmetleri