Temel Proje Yönetimi

TEMEL PROJE YÖNETİMİ

Günümüzde işletmelerin başarısı üstlendikleri projelerin öngörülen zaman, maliyet ve performans hedefleri içinde tamamlanmasıyla özdeşleşmiştir. İşletmelerin karlılığı ve verimliliği proje yönetim tekniklerinin etkin uygulanmasıyla artmakta, müşteri beklentilerini karşılamak hatta onların üzerine çıkmak yine proje yönetimi ile mümkün olabilmektedir.

                Proje yönetiminin genel kavramlarını vermeyi amaçlayan bu seminer, bu alandaki en son gelişmeleri yansıtmaktadır. Seminerde proje yönetiminin iki vazgeçilmez ve yaşamsal öneme sahip unsuru olan proje yönetim planı ve insan kaynakları yönetimi üzerinde özellikle durulmakta; projenin seçimi, başlaması, planlanması, yürütülmesi, kontrolü ve kapanması süreçleri ana konuları oluşturmaktadır.

                Bu seminer, proje yöneticileri ve proje çalışanlarına yürüttükleri veya ileride görev alacakları projelere yeni bir soluk getirecek, daha etkin bir proje yönetimine olanak sağlayacaktır. Seminer sonunda katılımcılara Proje Yönetim Derneği'nin yayınladığı "Proje Yönetimi Bilgi Kitabı" verilecektir. Eğitim programımız üst yöneticiler için 3 saat, proje elemanları için 5 gün olarak planlanmıştır. Kurumsal eğitim ücreti 8-12 kişilik gruplar için 5.750 USD + KDV. Kazanılacak PDU: 18.

SEMİNER KONULARI


1.      Proje Yönetim Süreci

1.1.    Proje Nedir?

1.2.    Niçin Proje Yönetimi?

1.3.    Proje Ömür Döngüsü

1.4.    Proje Yönetim Süreçleri

2.      Gereksinimlerden Projeye

2.1.    Projeyle ilgili taraflar

2.2.    Projeler ve Çevre

2.3.    Projeyle İlgili Tarafların Çözümlenmesi

2.4.    Hedeflerin belirlenmesi (SMART)

2.5.    Gereksinimlerin oluşturulması

3.      Proje Seçimi

3.1.    Proje Seçim Modelleri için Ölçütler

3.2.    Proje Seçimini Etkileyen Faktörler

3.3.    Proje Seçim Yöntemleri

4.      Planlama Araç ve Teknikleri

4.1.    İş Dağılım Ağacı

4.2.    Ağ çizelgeleri - PERT, CPM

4.3.    Proje bütçesinin oluşturulması

4.4.    Kaynak yükleme ve düzeyleme

5.      Gereksinimlerin Dokümantasyonu: Proje Planı

5.1.    Planlama Hiyerarşisi

5.2.    Proje Planı

5.3.    Yürütme Stratejileri

5.4.    Risk Değerlendirme ve Yönetimi

 

6.      Projenin Yürütülmesi ve Değişiklik Kontrolü

6.1.    Kontrolün Temel Amacı ve Tipleri

6.2.    Proje Kontrolü

6.3.    Değişiklik Kontrol Sistemi

6.4.    Konfigürasyon Yönetimi

6.5.    Tümleşik Maliyet ve Program Kontrol Sistemi

6.6.    Raporlama

7.      Proje Örgütlenmesi

7.1.    Örgüt ve Sistem Modeli

7.2.    Örgütlenme Teorisi

7.3.    Ayrışma ve Bütünleşme

7.4.    Örgütlenme Aşamaları

7.5.    Proje Örgütlenmesi

7.6.    Sorumluluk Matrisi

8.      İnsan Kaynağı: Projenin Kalbi

8.1.    İnsan Kaynakları Yönetimi

8.2.    Proje Takımı

8.3.    Takım Oluşturma

8.4.    Takım Yönetimi

8.5.    Çelişki Yönetimi

8.6.    Yetki Kaynakları

8.7.    Alt yüklenici takım yönetimi

9.      Proje Kapanış

9.1.    Proje Kapanış

9.2.    Proje Kapanış Kontrol Listesi

9.3.    Proje Kapanış Sonrası Değerlendirme


 
1745 kez okundu
DUYURULAR
PMP Snavna Hazrlk EYitimi
Yeni eYitim programlar iin 532 415 5328 nolu telefona veya mdengiz@andproje.com.tr adresine mesaj gnderebilirsiniz. ...
 
Anasayfa | Hakkımızda | Faaliyet Alanları | Hizmetlerimiz | Fotoğraf Galerisi | İletişim Copyrigth © 2010 AND PROJE
MGA Bilişim Hizmetleri